Verslag 2 - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 Februari 2014 | India, Bāli Chak

Hallo Hollanders. Het gaat ons prima. Meestal niks doen, wat luieren aan het strand en eten en drinken. Maar komende week gaan we een trip maken met z'n vieren. We hebben ons ook bezig gehouden om de Turtles in de gaten te houden. Waar zijn we dan mee bezig? Wel nieuws voor de meeste, ons appartement is definitief verkocht. April volgt de overdracht dus per 1april moeten we eruit zijn. Dus vanaf nu zoeken naar een ander onderkomen. Verder geen nieuws, dus tot een volgende keer, Gr. Piet en Mieke-Opa en Oma

• 05 Februari 2014 - 12:57

Wendy :

hi ma en piet,

ik ben benieuwd waar de reis jullie zal brengen. ik verwacht dat er weinig is wat jullie nog niet gezien hebben. xx wendy

• 05 Februari 2014 - 13:31

Jolanda En Theo:

fijn dat jullie het naar jullie zin hebben van de turtles snap ik wel niks maar van het goede nieuws wel op zoek naar een nieuw appartement succes ermee maar dat zal wel lukken spreek jullie gauw geniet ervan xxxxxxxxxxxx

• 05 Februari 2014 - 17:06

Ineke Fred:

Ha die Piet en Mieke,

Volgens mij gaan jullie op schildpadden jacht !!!!
    Wat fantasies, dat jullie de flat verkocht hebben,nu jullie hebben nog je chalet op de Veluwe, dus maar rustig op zoek gaan, zodra jullie weer terug zijn.
    Veel plezier daar
    Hartelijke groet Fred Ineke

• 05 Februari 2014 - 20:56

Fam. V Boxtel :

Daar is vakantie voor he om niks te doen.. Niks moet alles mag maar dat hebben jullie normaal ook :-)
    Hier gaat ook alles goed,
    Veel plezier met de trip en tot het volgende verslag

Gr. Ons

• 06 Februari 2014 - 09:58

Harrë En Annie :

fijn dat alles goed gaat .succes naar het op zoek gaan naar een andere woning .hier alles goed en nog veel plezier .gr van ons

• 06 Februari 2014 - 12:01

Toon En Christien:

Fijn dat alles goed gaat nog een fijne vakantie en de groetjes

• 06 Februari 2014 - 14:16

Tonnie En Jan :

Hallo samen fijn dat alles goed gaat met jullie !!
    Luier lekker door dat kan ook fijn zijn !!
    Succes met het zoeken naar een andere woning !!
    Hier ook alles oke !
    Onze jongens zijn 22 jaar geworden , ook een mooie avond gehad !
    Ga jullie goed ,groetjes van ons ..

• 06 Februari 2014 - 14:39

Jos Coremans:

Goed nieuws om te horen dat jullie het appartement hebben verkocht.
    Reden om nog meer te genieten op Bali.

Groeten

Jos

• 07 Februari 2014 - 21:13

Peter En Wendy:

Hi Piet en Mieke,

Super om te lezen dat het allemaal weer goed gaat daar! Hier is het even hectisch geweest omdat in de tussentijd mijn oma is overleden en begraven (moeder van papa). Was allemaal heel snel gegaan, maar de begrafenis was heel mooi en ondanks het verdriet is het goed zo. Gelukkig dat jullie appartement definitief verkocht is. Straks op het gemak op zoek naar het ideale nieuwe appartement in Oosterhout! Ik sprak Angelic nog dinsdag en zij had geen reisverslag ontvangen. Misschien staat ze niet in de lijst? Kun je dat eens nakijken Piet en haar eventueel nog toevoegen?

Heel veel plezier nog en een hele dikke kus van ons!! Uiteraard ook een dikke kus van Indri!

xxx