Derde verslag - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu Derde verslag - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu

Derde verslag

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

13 Februari 2014 | India, Bāli Chak

Hallo Hollanders hier vanuit Kuta op Bali.
Het is hier donderdag 13 februari 18.45 uur.
Alle bedankt die een reactie hebben gestuurd.
De Turtles zijn schildpadden. De eieren worden in een zandemmer uit gebroed door de temperatuur hier en worden doorverzeker vereniging uitgezet in zee, een prachtig gezicht. Een persoon had het goed.
Foto's lukt nog steeds niet, maar wordt aan gewerkt, sorry?
De gemaakte trip op dinsdag 11/2, vertrek om 9.00 met 4 personen, de mensen uit Waalwijk zijn mee gegaan. Om 9.00 uur vertrek. Eerst naar Budha to Budha (armband Marena komt mogelijk in maart nog binnen). Hierna naar een werkplaatsen waar ze van munten poppen maken, de munten worden met touw aan elkaar geknoopt, kunstig. Daarna op naar het Batur meer, een vulkanische gebergten op een hoogte van 1717m. Na een lunch te hebben genuttigd, op naar de Sawa's. Hierna nog een bezoek aan een kleinschalig Balinees familie gebeuren. Armoedig en eenvoudig. De mensen voelen zich gelukkig. Om 18.15 uur waren we terug in het hotel en dat alles voor een prijs van €30!!!!
Verder is het hier rustig, in de tuin vertoeven en lekker luieren.
A.s. Zaterdag gaan we met Dhaman (gids van Bali) aan de slag voor een echte trip? Maar dat horen jullie later.
Ineke nog proficiat van ons beiden, sorry zie ook de mail aan Fred.

Gr. Van os aan alleen tot de volgende keer.
Xxxxxx aan de kleintjes

• 13 Februari 2014 - 12:05

Toon Bolsius:

Zo te hoeren gaat alles goed met jullie .hier wil het ook maar geen winter worden alleen veel regen .nog gelezen dat jullie je woning verkocht hebben proficiat en nu maar wachten op jullie foto's groetjes en nog een fijne vakantie.

• 13 Februari 2014 - 12:07

Jos Coremans:

Hoi Piet en \mieke,

Jullie hebben weer leuke uitstapjes ondernomen en hetgeen wat nog gaat komen.
    Fijn te lezen dat het jullie goed gaat.

Lekker relaxen.

Groeten,

Jos

• 13 Februari 2014 - 14:13

Angelic:

Hallo
    Hè hè eindelijk gevonden kreeg geen verslagen binnen dus handmatig alles van waar ben jij.nu gekeken.
    Hier gaat alles zijn gangetje,met andres gaat het weer beter niks uit het bloed en longfoto's gekomen.
    Kinderen aan het sporten en ik ben de taxi.
    Marena kan niet wachten tot het carnaval is.
    Voor de rest weinig te vertellen.

Groetjes xxxx Andres Angelic Marena Romano

• 13 Februari 2014 - 22:40

Wendy:

Hi! Goed weer van jullie te horen. En jullie doen het rustig aan en maken het goed zo te lezen. Voor ons is het weer bijna weekend. Vooralsnog geen winter of voorjaar, meer herfst zou je het kunnen noemen. Groetjes van ons allen en nog extra kusjes van de kids. XXX

• 14 Februari 2014 - 09:54

Annie Harrie :

hallo zo te lezen maken jullie het goed .jullie genieten er wel van .en voor al het weer dat is hier niet veel .hier alles goed .groetjes van Jeanet en Leo die geen ver binding kunnen maken .nog veel plezier en tot weder horen

• 27 Februari 2014 - 20:18

Jan En Cor:

Hoi Hoi
    Eindelijk eindelijk ,

We zijn jullie echt niet vergeten hoor!!!!
    maar ik kan geen verslag van jullie reis vinden, zal wel aan mij liggen.
    ik ben niet zo goed met het computer gebeuren en Jan al helemaal niet,
    maar ik heb wel begrepen dat jullie huis verkocht is,
    hartstikke fijn gefeliciteerd!!!!
    Hopelijk genieten jullie nog volop van jullie vakantie,lekker doen,want de tijd gaat snel
    en het is weer zo voorbij

Zijn jullie nog bij Patrick geweest???

We denken nog best veel aan Bali, wat hebben we het toen gezellig gehad!

nou lieve mensen geniet er nog van, heel veel groetjes van ons