Verslag 28 februari 2014 - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu Verslag 28 februari 2014 - Reisverslag uit Bāli Chak, India van Piet Boxtel - WaarBenJij.nu

Verslag 28 februari 2014

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

28 Februari 2014 | India, Bāli Chak

Bali 28 februari 2014.

Hallo lezers onze verslagen.
Hier is het oké, het weer is prima en de meeste pittige regenbuien vallen in de donkere uren. De meeste tijd brengen we door aan het strand lekker luieren want we moeten energie opslaan voor als we thuis komen.
Aller eerst de komende jarige feliciteren, deze zijn Bjorn, Angelic en Toon, deze verjaren de komende maand.
De komende dagen staat het volgende op programma;
Van avond hebben we een Hollands etentje in de tuin van het hotel, deze heeft een Hollandse kok, vandaar.
Morgen gaan we een boottocht maken. We vertrekken om 07.30 uur naar de haven. Vandaar met een snelle boot naar Lembogan, hier stappen we in kleinere bootjes om naar Nusa Penida te varen.
Woensdag maken we een toer van 3 dagen door Java, de hoofd zaak is een krater te bekijken waar zwavel gewonnen wordt.
Dit was het belangrijkste tot op heden.
Voor de carnaval vierders prettige dagen toegewenst.
Gr. Piet en Mieke en tot de volgende ronden.
P.s. Foto's is nog niet mogelijk, jammer.

• 28 Februari 2014 - 16:50

Jos Coremans:

Zo te lezen hebben jullie het ontzettend naar je zin zowel aan het strand als met alle uitstapjes in het vooruitzicht.

De overgebleven energie zal inderdaad straks goed van pas komen.

Groeten,

Jos

• 28 Februari 2014 - 18:04

Harrie En Annie :

Fijn dat alles goed gaat met jullie .
    Genieten van de zon en het strand
    Nog een paar uit stapjes .en lekker eten .
    Nog veel plezier .
    Hier alles goed .
    Geen karnaval dat is voor de jeugd
    Wij passen wel op.
    Groetjes en nog veel plezier

• 01 Maart 2014 - 09:51

Wendy:

En het is al weer maart. De winter is nog niet gekomen en dat zal naar verwachting zo blijven. Carnaval is begonnen. Ik ben gisteren in Breda gaan vieren uit het werk. En Sharif bleef bij de kinderen. Moeders moet nu bijkomen! Morgen gaan we naar de optocht kijken en met de kids naar de pannehoef.

Verder alles prima. Binnenkort halen we de caravan uit de stalling en voor je het weet zijn jullie weer thuis. Daar kijken we erg naar uit.

Maar concentreer jullie maar lekker op al het moois en de rust. Dat zal straks wel anders zijn. Veel plezier op Java.

Liefs van ons en dikke kusjes van de kids!

• 01 Maart 2014 - 12:18

Stien:

Fijn dad julie het naar je zin hebben

Geniet nog maar van alles zon zee en eten

Gefeliciteerd met je zoon

Wy zijn niet op vacancie in mei naar Spanje

Veel groetjes van ons je zus Stien

• 01 Maart 2014 - 14:42

Gerard Klomp:

Hallo Piet en Mieke.
    eerste verslag ontvangen.
    ik lees dat alles goed gaat en dat jullie genieten.
    hier ook alles oké .laatste zondag naar de camping geweest, de ronde gedaan,
    ook op jullie plek geweest zijn vier grote bomen verwijderd alles voor de rest in orde.
    met Joop,Ans,Fred,Ineke,Corrie uit eten geweest in Hoofddorp erg gezellig en lekker,weer ge groeit.
    zondag hebben wij de Klompen dag één keer per jaar met broers en zussen een schoonzussen bij ons,
    en daarna als afsluiting uit eten, maken er een gezellige dag van.
    Groeten en tot horens

• 02 Maart 2014 - 11:17

Nico En Marjon:

Hoi Piet en Mieke,
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin.
    hier gaat het ook goed morgen onze jongste (bart)
    naar schiphol brengen voor 1 jaar australie.
    vanmiddag nog een afscheidsfeestje bij ons thuis en dan een jaar zonder bart.
    Rust nog maar lekker uit want jullie hebben alle energie nodig met een nieuw huis
    en het campingseizoen staat ook weer voor de deur.
    gr nico en marjon

• 07 Maart 2014 - 18:57

Joop En Ans:

Hai piet en mieke
    Veel plezier op jullie vakantie
    En tot ziens op de camping
    Joop en ans

• 09 Maart 2014 - 12:17

Jan En Tonnie:

Hallo samen ,
    Zo te zien gaat alles nog steeds goed met jullie!
    Maar daar hadden wij geen twijfels over.
    Geniet er nog maar van want de tijd gaat snel!
    Wij zijn ook op vakantie naar Egypte(naar El Gouna) geweest ,ook temperaturen rond de 30 graden.
    Daar was het ook super mooi en veilig!!
    Vandaar deze late reactie.

Groetjes
    Tonnie en jan.

• 09 Maart 2014 - 20:43

Peter En Wendy:

Hi Piet en Mieke,

Ik liep weer even achter met mijn mail beantwoorden maar nu dan eindelijk een berichtje! Ondertussen hebben we de carnaval weer overleefd....ha,ha wij hebben het niet gevierd hoor. Wel zondag even naar de optocht en de Pannenhoef met de kids maar verder niets. Indri vond het fantastisch, ze was verkleed als Mega Mindy en als Spaanse mevrouw.

Wij zijn toen in Java ook bij een krater geweest maar ik weet even niet meer hoe die heette. Ik weet wel dat het enorm stonk naar die zwavel en dat het water gloeiend heeft was!!
    Dit weekend lekker in de tuin gewerkt en alles weer gesnoeid en gedaan!

Heel veel plezier nog de komende 2 weken en een hele dikke kus van ons,

xxx Peter, Wendy en Indri